Het is bijna zover! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Maike & Erik (Groen-) Kiers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Maike & Erik (Groen-) Kiers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Maike

Blijf op de hoogte en volg Maike & Erik

09 Juni 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

De afgelopen weken zijn zo hard gegaan. Uitnodigingen de deur uit, visa geregeld, topvrijgezellenfeesten voor Erik en mij (we're so blessed), afscheid van werk en toen opeens was het bijna zover. Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we dan eindelijk trouwen.

Het is allemaal vrij onwerkelijk, wetende dat we een paar dagen na de bruiloft 3 maanden gaan reizen. Voor mij betekent dit dat ik ruim 3 maanden vrij ben; vorige week had ik mijn laatste werkdag. Deze week moeten we nog even het huis opruimen, tas pakken en oh ja... trouwen.

Erik is in z'n hoofd allang op vakantie. Elke dag sluiten we af met een paar Youtube-filmpjes over (eten in) Bangkok, de Filipijnen en Vietnam. Het lekkere weer brengt ons helemaal in de vakantiestemming. Let's GO!

Een van de weinige dingen die we zullen gaan missen, is zelf koken. (Al staat daar natuurlijk fantastisch streetfood tegenover). Dus hierbij een filmpje van vorige week, toen we even helemaal los gingen met allerlei lekkers van Simonis (onze visboer in Den Haag). Enjoy!

Filmpje: http://youtu.be/96sJ4eRCbcI

Tags: reis, trouwen, food